Dag 10, 12,5 jaar getrouwd ๐Ÿ’•

15 juni 2019 - Gairloch, Verenigd Koninkrijk

Hallo allemaal,

Vandaag zijn we 12,5 jaar getrouwd en hebben eigenlijk niet zo veel gedaan.

Collage

We hebben vanmorgen een stukje gereden over weggetjes die nog smaller waren dan ik voor mogelijk hield en ik mocht op de rand van de afgrond breien....๐Ÿคช

vanmiddag zijn we twee uur met Gairloch marine events gaan varen, op zoek naar zeehonden, vogels en dolfijnen. We hebben inderdaad diverse vogels, meerdere dolfijnen en 1 zeehond gezien. Het was een prima relaxte dag.

Peter dressed warm for the boat trip.

Dophin!

We hadden gisteren trouwens een schitterende zonsondergang, zie hieronder.

en dan de sjaal..er zit weer een stukje op, hij is inmiddels zoโ€™n 1.30m lang..dus ik mag nog een stukje.

Some new colors

โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”-

Hello all,

Today we have been married for 12.5 years and have actually not done much.

This morning we drove a bit on roads that were even more narrowย than I thought possible and I was allowed to knit on the edge of the abyss .๐Ÿ˜‚๐Ÿ™ˆ

Try knitting with this view...

Knitting at the lighthouse

... this afternoon we went for two hours with Gairloch marine events, looking for seals, birds and dolphins. We have indeed seen several birds, several dolphins and one seal. It was a great relaxing day.

A skua

We had a beautiful sunset yesterday

Sunset at Gairloch...

Gairloch Hotel seen from the beach

(Hotel vanaf het strand/ hotel seen from beach)

and then the scarf .. there is a piece addedย again, it is now about 1.30 m long .. so I can still go on a bit further.